16. marca 2016

Dnes

Práve som sa dočítala na facebooku, že dnes je deň vhodný na emócie. Tak som si ho pekne zrekapitulovala a mám potrebu sa o to podeliť. 

Začal krásne. Najprv ma dojalo ako si tak sedím v príjemnom prostredí, kukám von z okna a popíjam čaj. Vravím si aký mám krásny výhľad z izby na stromy, uau. Už mi tu len opice na stromoch chýbajú. A tu zrazu sa mi dve opičky pred očami zjavili:), dojalo ma to. Nie je to tu zas až tak jednoduché vidieť si poskakovať opice. Ďakujem univerzu za tento moment. Nezabudnuteľný.

Potom ma dojal tento článok: http://janapetraskova.blog.sme.sk/c/408155/preto-ze-som-porodila-dieta-zavreli-ma-do-basy.html. Verím, že aj na Slovensku sa bude opäť môcť rodiť aj doma a presne tak ako si to žena praje. Budem rada, ak si to prečíta čo najviac ľudí. A to bola posledná vec, ktorá ma priviedla k tomu, že je načase prihlásiť sa na kurz Duly a nenechať systém, aby si z nás robil bábky. 

Sami sme si tvorcami nášho života. Pekný deň nám

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára