5. januára 2016

2016

Je to zvláštne, ale keď som na opačnej strane sveta, nie je pre mňa silvester tak významným dňom. Tento raz som prepadla aj ja stresom a tlakom, rozhodovaniu, ako tento deň a s kým a kde budem tráviť. Jedno mám isté, nikdy nie v meste. tento raz som opustila rodnú hruď a šla za veľkými horami.  

O to šťastnejšia som bola, že s tým starým som sa rozlúčila túrou po Proseckej a Kvačianskej doline a do nového som vkročila túrami, prechádzkami a lyžovaním. V Slovinsku a Taliansku. 
Bolo výborne, žiadne excesy, dostatok spánku, veľa času na čerstvom vzduchu a prírode. Málo alkoholu a žúrov, dala som prednosť zdraviu a potrebe užiť si hory. Bolo to super. Ďakujem. 

Bol to perný rok, hlboký na poznanie. Prajem si do toho nového jasnú myseľ, nech je moje srdce radostné a šťastné, dôveru, byť sebe sama verná a čo najviac vytrvávať vo svojom strede.  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára